בהלת הקורונה: ביממה אחת 18 אלף שיחות למוקד מד"א

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בהלת הקורונה: ביממה אחת 18 אלף שיחות למוקד מד"א

    במד"א מנסים לעשות סדר לציבור, מתי כן צריך להתקשר ודרכי התקשרות נוספים לנוחות הציבור | כל הפרטים

    Magen David Adom workers seen at special emergency Call Center in Ramat Gan after nine South Koreans tested positive for coronavirus after their return from a trip in Israel, February 23, 2020. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ???? ????? ??"? ?????? צילום: by Avshalom Sassoni/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכים המאמצים למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: מאז הלילה ועד לשעה זו, התקבלו במוקד 101 של מד"א יותר מ-18,000 שיחות, אל מול כ-5,500 המתקבלות ביום רגיל. מדובר בעליה של מאות אחוזים.

    במד"א מדגישים כי על מנת לקבל פרטים כלליים והנחיות בנושא הקורונה, במקרים בהם אין תסמינים גופניים, יש להיכנס לאתר משרד הבריאות או ליישומון "מד"א שלי", לחייג למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*, או למוקדי קופות החולים. בכל מקרה של אדם בבידוד בית אשר חש תסמינים כמו חום גבוה, שיעול או קושי בנשימה, יש להתקשר למוקד 101 של מד"א.

    The empty Departure halls of Ben Gurion Airport on March 8, 2020, as People are cancelling trips due to the fear of the coronavirus. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ??? ??? ?????

    פלאש 90

    החובשים והפראמדיקים של מד"א ממשיכים בלקיחת דגימות ממטופלים אשר נמצאים בבידוד ביתי, דיווחו על תסמינים, ולאחר החלטת רופא מחוזי ממשרד הבריאות נדרשו לבדיקה. בסה"כ עד היום, החובשים והפראמדיקים של מד"א נשלחו לקחת דגימות מיותר מ-2,500 מבודדי בית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואליה אבל נירא לי שהרוב זה נטו מהיסטריה…….